Hotel Carribean Bay 3*

Majorka – Španija leto 2020

Hotel CARRIBEAN BAY 3* El Arenal

Položaj hotela: hotel je udaljen oko 100 m od peščane plaže, u centru mesta Arenal, okružen brojnim prodavnicama, restoranima, barovima i mestima za zabavu. Od glavnog grada Palme udaljen je 15 km.
Hotelski sadržaj: 2 bazena od toga jedan na krovu zgrade, terasa sa suncobranima i ležaljkama, bar kraj bazena, restoran, snack bar, lobi bar, TV sala, igraonica, wi-fi internet u zajedničkim prostorijama hotela.
Sobe: hotel poseduje 224 soba opremljenih klima uređajem, TV-om sa satelitskim kanalima, telefonom, sefom (uz doplatu), wi-fi internetom, fenom, kupatilom, balkonom.
Usluga: all inclusive – sve uključeno (doručak-ručak-večera) – buffet servis (samposluživanje), užina, čaj, kafa, domaća alkoholna i bezalkoholna pića.

https://www.mllhotels.com/es/Caribbean-Bay-hoteles-en-el-arenal/

***Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema španskih operatera.

LETO 2020.
AVIONOM

AVIO PREVOZ (poseban čarter let) BEOGRAD • PALMA DE MALLORCA • BEOGRAD

PROGRAM PUTOVANJA:
Dan polaska – poletanja aviona je datum iz tabele
Prvi dan: sastanak putnika dva sata pre poletanja kod šaltera organizatora na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla”. Obavezno jedan dan pre putovanja proveriti tačno vreme i mesto sastanka putnika i poletanja aviona. 
2. - 10. dan: boravak u izabranom terminu i objektu sa izabranim uslugama. 
11. dan (poslednji dan boravka): napuštanje objekta, poletanje sa Majorke prema planu letenja. Sletanje u Beograd. Kraj usluga.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA

Cene paket aranžmana su izražene u EUR. Plaćanje je dinarsko po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća se prema kursu na dan uplate.

  • gotovinski ili platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro i Dina, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • čekovima građana sa odloženim plaćanjem do 15. decembra 2020., rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • virmanskom uplatom pojedinaca ili preduzeća na osnovu izdate fakture

Organizator putovanja zadržava pravo da odredi posebne uslove plaćanja za specijalne vrste aranžamana ili promotivne ponude.

NAPOMENE:

  • Navedeni popusti za treću osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
  • Sobe se koriste se prvog dana iz tabele od 14:00h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 10:00h.
  • Dodatni, odnosno pomoćni ležajevi su uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja.
  • Rezervacije hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
  • Doplata i raspoloživost za jednokrevetnu sobu/smeštajnu jedinicu se radi na upit.
  • Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.
  • U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaza putovanja o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili sedište u avionu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
  • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.)
  • Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i soba, ne garantuju da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
  • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, ne dobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
  • Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.
  • Minimum za realizaciju putovanja je 80 putnika.
  • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.
  • Agencija nema odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

*BLV