NAPOMENE:
Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz u Egipat.
Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu (25$ po pasošu).
Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja!
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora. Aranžman je rađen na bazi od minimum 125 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
Cenovnik Hurgada br. 1 ( 10/11 noćenja, avion, leto 2020. ) od 13.02.2020. do 29.02.2020
KORISNE INFORMACIJE:
KLIMA: Egipat se nalazi između dve pustinje, Sahare i Arapske pustinje, i između dva mora, Sredozemnog i Crvenog, a od juga ka severu teče Nil. Usled ovakvog položaja Egipat ima raznovrsnu klimu. Od aprila do oktobra je izuzetno toplo vreme, a od novembra do marta je nešto hladniji period. Tokom marta temperature naglo rastu. Tada vetar duva iz pustinje i temperature se povećavaju za oko 15o. Najtopliji mesec je avgust kada temperature dostižu 46-48 °C. Za period od jula do oktobra karakteristične su poplave Nila zbog čega je znatno povećana vlažnost.
HRANA: Hrana je više začinjena nego u severnim, mediteranskim delovima. Od namirnica najčešće se koriste pirinač, piletina, govedina, jagnjetina sa puno povrća, kao i riba i morski plodovi.
VODA ZA PIĆE: Voda iz vodovoda nije za piće. Preporučujemo flaširanu vodu koju možete naći u svim prodavnicama i restoranima.
TELEFONIRANJE: Međunarodni i lokalni razgovori mogući su iz svih hotela i pošta. Pozivni broj za Egipat je 0020, a za Srbiju 00381 + pozivni broj grada, ali bez nule (npr. za Beograd 11 umesto 011) + korisnički broj. Važni brojevi: policija 122, vatrogasci 180, hitna pomoć 123.
KUPOVINA: Prodavnice uglavnom ne rade prepodne, a najbolje vreme za kupovinu je u večernjim satima. Postoje turističke prodavnice sa fiksnim cenama, ali je na većini mesta neophodno cenkanje. Treba biti oprezan pri kupovini robe jer postoji mogućnost da nije originalna kako se tvrdi, tako da visoka cena nije uvek garancija kvaliteta. U Egiptu se mogu kupiti kvalitetni proizvodi od pamuka, papirus, alabaster, parfemi, nakit, nargile... U prodavnicama i supermarketima u Egiptu nije moguće kupiti alkoholna pića.
BAKŠIŠ: Davanje bakšiša je tradicija u Egiptu. Neki restorani uključuju bakšiš, dok je na većini mesta ostavljeno gostima da o tome odlučuju. Lepim gestom smatra se ostavljanje bakšiša nosačima i spremačima u hotelu, kao i vozaču na povratku sa izleta.
VALUTA: L. E. - egipatska funta (1 euro je oko 17 L. E.). Menjačnice se nalaze u hotelima, bankama i na aerodromima, a kurs je svuda sličan. Najbolje je novac menjati u manjim iznosima u hotelu. Bankomati su najčešće u centru većih gradova i u boljim hotelima. Poželjno je novac kao i druge dragocenosti čuvati u sefu.
KATEGORIZACIJA: Kategorizacija hotela određena je od strane zvaničnih nacionalnih turističkih asocijacija i važi isključivo prema njihovim kriterijumima, koji nisu identični evropskim. Postoji mogućnost da neki hoteli u međuvremenu promene kategoriju u višu ili nižu od one koja se nalazi u našem katalogu. Za naknadnu promenu kategorije hotela, turoperator ne preuzima nikakvu odgovornost.
SOBE: Razmeštaj po sobama uvek vrši hotel, turoperator na to nema uticaja. Prosledićemo vaše želje hotelu, ali ne možemo garantovati njihovo ispunjenje. Broj jednokrevetnih soba u mnogim hotelima je ograničen, a veličina sobe, oprema i položaj nisu uvek identični sobama koje su prikazane u katalogu. U slučaju trokrevetnih i četvorokrevetnih soba (osim ako nije drugačije navedeno), slobodan prostor može biti manji nego u dvokrevetnoj sobi jer se obično u dvokrevetne sobe ubacuju pomoćni ležajevi kao treći ili četvrti krevet, npr. sofa ili krevet na rasklapanje, pa nisu uvek prema standardu u odnosu na klasične hotelske krevete, odnosno mogu biti nešto kraći ili uži. Porodične sobe, pored dva normalna kreveta, raspolažu još dodatnim pomoćnim ležajevima. Ne može se uvek garantovati francuski ležaj u dvokrevetnoj sobi, ali se može tražiti od hotela ukoliko gosti izričito zahtevaju. U nekim hotelima sefovi nisu u sobama već na recepciji hotela.
KLIMA UREĐAJI: Svi hoteli su klimatizovani (klima uređaji ili centralni sistem). U slučaju kvara ili drugih problema sa hlađenjem odmah reagujte i prijavite recepciji hotela.
HOTELSKA PONUDA: Kod većine hotela navedene su dodatne usluge koje se nude. U nekim All inclusive hotelima u Egiptu iznajmljuju se peškiri za plažu uz depozit koji se gostima vraća uoči povratka.
PLAŽA: Većina hotela ima svoje privatne peščane plaže o čijem održavanju hoteli sami brinu. Klimatski uslovi, vetar i morska struja, kiša, mogu naneti morsku travu, meduze i slično, te zbog toga može doći do ograničenja ili promena pravila kupanja ili upotrebe plaže, na šta organizator putovanja, nažalost, nema uticaja. Javno sunčanje u toplesu u Egiptu je zabranjeno. Broj ležaljki i suncobrana na plažama je ograničen. Sve plaže su peščane, ali mogu imati koralne grebene, pa je pristup vodi omogućen putem mola. Za vreme letnjih meseci potrebna je krema sa visokim zaštitnim faktorom jer sunce može biti veoma jako i ugroziti vaše zdravlje.
CENA ARANŽMANA: Objavljene cene u cenovnicima izražene su u eurima, ali se aranžman plaća isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan plaćanja po aranžmanu.
DOLAZAK NA AERODROM: Na aerodrom treba doći najmanje dva sata pre predviđenog vremena poletanja, kako bi svi putnici dobili putnu dokumentaciju od naših predstavnika koji su zaduženi za ispraćaj gostiju na aerodromu.
PROMENA REDA LETENJA: Zbog vremenskih, tehničkih ili organizacionih razloga (čak u vrlo kratkom vremenu pred put) može doći do promene vremena leta. Avio kompanije i organizatori putovanja u ovim okolnostima zadržavaju pravo na navedene promene i ne snose nikakvu odgovornost za iste. Tačne podatke o vremenu leta kao i ostale informacije putnici uobičajeno dobijaju 24 sata pred let, njihova obaveza je da kontaktiraju organizatora putovanja i provere da li je došlo do eventualnih promena reda letenja.
KAŠNJENJE LETOVA: Do kašnjenja letova na koje organizator putovanja nema uticaja, može doći iz različitih razloga (kvara na avionu, opterećenja vazdušnog prostora, nepovoljnih vremenskih uslova, štrajkova, nemira i sl.). Za nastale dodatne troškove ili neiskorišćene usluge ne snosimo odgovornost. Prvi i poslednji dan putovanja namenjeni dolasku na željenu destinaciju, odnosno odlasku sa nje, kao i transferima koje organizuje organizator putovanja, te molimo da posebno pažljivo pročitate uslove putovanja koji to bliže objašnjavaju.
PRTLJAG: Na letovima za Egipat i iz Egipta dozvoljena težina prtljaga je 20 kg, ručni prtljag 5 kg, a za bebe 10 kg. Neophodne stvari, kao sto su pasoš, novčanik, putna dokumenta, dragocenosti, lekovi i slično, uvek se nose u ručnom prtljagu. Zbog razlike u temperaturi poželjno je spakovati garderobu za slojevito oblačenje u ručni prtljag. U slučaju oštećenja ili kašnjenja prtljaga, odmah se obratite predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
DOLAZAK NA DESTINACIJU: Nakon sletanja na aerodrom, prolaska kroz carinsku i pasošku kontrolu i nakon što podignete svoj prtljag, dočekaće vas naši predstavnici i otpratiti do autobusa koji će vas odvesti do odabranog mesta letovanja i željenog hotela.
TRANSFER: Naši predstavnici, koji će vas uputiti ka vama namenjenom prevoznom sredstvu do hotela, neće uvek biti u mogućnosti, zbog velikog broja putnika, da vas sve isprate do hotela. Transfer od aerodroma do hotela može biti organizovan i manjim autobusima što zavisi od broja putnika. Vreme transfera kod opisa hotela je orijentaciono, tako da pojedinačni transfer može biti vremenski kraći ili duži, zbog uslova u saobraćaju kao i usputnog iskrcavanja ili ukrcavanja putnika iz različitih hotela.
ULAZAK U ZEMLJU: Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu. Putnici koji su strani državljani, dužni su da se sami informišu o viznom režimu koji važi između njihove države i Egipta.